Emoce strachu v současné reklamě – Bc. Petra POHLREICHOVÁ
Bc. Petra POHLREICHOVÁ
Diplomová práce
Emoce strachu v současné reklamě
Emotions of fear in the present advertising
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emoce strachu v marke-tingových komunikacích, se zaměřením na použití apelu strachu v reklamním sdělení televizního spotu a billboardu. Diplomová práce se skládá ze dvou na sebe navazujících částí, kterými jsou teoretická východiska zkoumané problematiky a výzkum. Cílem diplomové práce je rozlišit prvky mezi reklamou sociální a komerční …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define the field of emotion in using at marketing communica-tions focused on the using of fear appeal in TV spots and billboards. The thesis consists of two successive parts, the theoretical background of examining issue and the research. The main aim of thesis is to distinguish between elements of social and commercial advertise-ments using fear theme and find out respondent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18417
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POHLREICHOVÁ, Petra. Emoce strachu v současné reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Sociální reklama
Vera Yudina -
Reklama a její možnosti v sociální oblasti
Antonín ANTL -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová