Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy – Bc. Zuzana Sadilová
Bc. Zuzana Sadilová
Bachelor's thesis
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Analysis of social networking opportunities for a company promotion
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití sociálních sítí pro propagaci firmy Stavebniny DEK a.s., zhodnotit její aktivitu a navrhnout případné možnosti ke zlepšení. Práce je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu a analýzou sekundárních a primárních dat. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá všeobecným marketingem, vysvětluje základní marketingové pojmy a popisuje …viacAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is the analysis of the possibilities how to use the social network for promotion of the Stavenbniny DEK a.s. The thesis wants to evaluate the promotion of the social media for company and propose of the possibilities for improvement. The thesis is developed on the basis of high quality research and on the analysis of the accessible data. It is segmented into the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/rsir6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SADILOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/gqr4mm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi