Migrace a postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků. – Vojtěch WITASEK
Vojtěch WITASEK
Bachelor's thesis
Migrace a postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků.
Migration and attitude of the Czech public to refugees.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit vývoj postoje české veřejnosti k přijímání uprchlíků. V první části této práce jsou vysvětleny teorie migrace, její druhy a v praktické části je chronologicky zpracován průzkum, který zjišťuje vývoj postoje české veřejnosti k přijímání uprchlíků formou grafu a popisu.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out the development of the attitude of the Czech public to the reception of refugees. The first part of this thesis explains the theories of migration, its types and in the practical part there is a chronological survey, which investigates the development of the attitudes of the Czech public to receiving refugees in the form of a graph and description.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2019
- Vedúci: doc. Mgr. Tomáš Jarmara, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WITASEK, Vojtěch. Migrace a postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků.. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Postoj české veřejnosti k cizincům žijícím v České republice
Denisa Charousková -
Postoj české veřejnosti k problematice uprchlictví
Tereza Fajksová -
Migrace a postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků.
Vojtěch WITASEK -
Postoje české veřejnosti k reklamě
Martin Špaček -
Postoje české veřejnosti k reklamě
Tomáš Dvořák -
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Tereza Miksová -
Postoj české společnosti k institutu pěstounské péče.
Štěpán Bartyzal -
Postoj osob k asistované smrti v kontextu zkušeností s paliativní péčí
Zuzana Plevová