Bc. Yury Kositsyn

Diplomová práce

Magnitude of corporate communication with media

Magnitude of corporate communication with media
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zvážení cestovního ruchu a jeho komunikaci s médii na příkladu SMM. Autor považuje výzkumnou otázku a cíl této studie za extrémně „aktuální“ se současným stavem životního prostředí, protože globální „digitalizace“ a další rozvoj internetu a souvisejících technologií se v budoucnu zvýší. Vzhledem k současným výkyvům v globální ekonomice, velké míře nezaměstnanosti …více
Abstract:
This graduate qualification work is aimed at considering tourism business and its communication with media on the example of SMM. The author considers the research question and the aim of this study to be extremely “up-to-date” with the current state of the environment, because global “digitalization” and further development of the Internet and related technologies will only increase in future. Considering …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2020
  • Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní