Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků – Bc. Karolína Chalupová
Bc. Karolína Chalupová
Bakalářská práce
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Modern Trends in Marketing and their use in the Practice of Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků". Hlavním cílem této práce je zjistit dopad realizace příspěvků na sociální síť u jednotlivých produktů na jejich prodejnost v mezi týdenním srovnání. V rámci práce je rovněž provedena komplexní marketingová situační analýza vybraného podniku. Při metodickém postupu byl použit sběr a následná analýza dat …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of "Modern Trends in Marketing and their use in the practice of Enterprises". The main aim of this thesis is to examine the impact of posting on social media on the sales of individual products in a week-to-week comparison. Additionally, a comprehensive marketing situational analysis of a selected company is also carried out within the thesis. Methodically, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/rxpy7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALUPOVÁ, Karolína. \textit{Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gr0kyv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková