Bc. Karolína Chalupová

Bakalářská práce

Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků

Modern Trends in Marketing and their use in the Practice of Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků". Hlavním cílem této práce je zjistit dopad realizace příspěvků na sociální síť u jednotlivých produktů na jejich prodejnost v mezi týdenním srovnání. V rámci práce je rovněž provedena komplexní marketingová situační analýza vybraného podniku. Při metodickém postupu byl použit sběr a následná analýza dat …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of "Modern Trends in Marketing and their use in the practice of Enterprises". The main aim of this thesis is to examine the impact of posting on social media on the sales of individual products in a week-to-week comparison. Additionally, a comprehensive marketing situational analysis of a selected company is also carried out within the thesis. Methodically, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/rxpy7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách