Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy – Bc. Tomáš Pospíšek
Bc. Tomáš Pospíšek
Master's thesis
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University
Abstract:
Předmětem diplomové práce “Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy” je představení problematiky internetového marketingu a moderních propagačních nástrojů. V teoretické části práce jsou představeny pojmy internet, marketing, internetový marketing a nástroje internetového marketingu. V rámci aplikační části práce je proveden marketingový výzkum mezi cílovou skupinou Univerzity …moreAbstract:
The subject of the thesis “Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University” is the introduction of the issues of internet marketing and modern promotional instrument. The theoretical part introduces the concept of internet, marketing, internet marketing and instruments of internet marketing. In the practical part of the thesis, there is a marketing research in the target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v5jvj/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Nesejt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Behaviorální marketing na internetu
Hana Přikrylová -
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová