Mediální výchova jako průřezové téma ve výuce francouzského jazyka – Bc. Alžběta Paulasová
Bc. Alžběta Paulasová
Diplomová práce
Mediální výchova jako průřezové téma ve výuce francouzského jazyka
Media studies as a cross-sectional theme in french language education
Anotace:
Práce mapuje současný stav výuky průřezového tématu mediální výchova. Dynamika médiální oblasti klade na příjemce velké nároky pokud jde o mediální gramotnost (kriticko-analytický přístup k přijímaným informacím). Výuka mediální výchovy je možná nejen samostatně, ale i v rámci jiných předmětů. Zde je to demonstrováno na výuce francouzštiny, včetně konkrétních příkladů didaktických materiálů.Abstract:
This thesis is a description of current tuition stage of cross-cutting topic of media education. Dynamics of media field poses high demands on recipient as far as the media literacy is concerned (critical and analytical approach to information received). Tuition of media education may be autonomous but it may also be included in other subjects. In this thesis it is illustrated on tuition of french …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d6klq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Lingvističeskaja vežlivosť v ustnoj interakcii učaščichsja kak aspect formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii pri obučenii russkomu jazyku v češskich osnovnych školach
Janina Krejčí -
Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy
Barbora CZAJOVÁ -
Mediální gramotnost ve vztahu ke kritickému myšlení
Kateřina JANČÍKOVÁ -
Design výukového programu o mediální gramotnosti a dezinformacích ve virtuální realitě
Tomáš Hlobil -
Mediální výchova na gymnáziích perspektivou učitelů
Anna Zdráhalová -
Výukové materiály do mediální výchovy pro 2. stupeň základní školy
Anna PEKÁRKOVÁ