Anna Marečková
Bakalářská práce
Hudba v marketingové komunikaci
Music in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá účinkem a působením hudby při rozhodovacím procesu spotřebitele v nákupním chování. Cílem práce je zjistit vliv vybraných druhů hudby na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část se bude věnovat účinkům působení hudby na spotřebitele z pohledu psychologie, marketingu a jeho oblastí. Budou zmíněny také tzv. earworms, které se zapisují do paměti posluchačů. Ve třetí …víceAbstract:
This bachelor work deals with the effect and influence of music on the consumer's decision-making process in purchasing behavior. The goal is to determine the influence of selected music types on the customer's purchasing decision-making process. The theoretical part will address the effects of music on consumers from the point of view of psychology, marketing and its areas. Earworms that are recorded …víceKlíčová slova
In-store marketing hudba podvědomí prodej rozhodování music subconscious sale decision
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rsuni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Prodej hudby pomocí digitálních platforem
Radek Mikan -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Subculture for Sale
Irina Shabatina -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil