The Media Image of Mexico in the U.S. – Jitka Šnobrová
Jitka Šnobrová
Master's thesis
The Media Image of Mexico in the U.S.
Obraz Mexika v USA
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat mediální obraz Mexika v USA v první polovině roku 2010. Autorka nejprve prezentuje vybrané mediální teorie a popisuje specifika amerického mediálního trhu. Dále na vzorku tří médií (El Paso Times, New York Times a Fox News) zkoumá, jak bylo v daném období referováno o Mexiku a jeho občanech. Ověřuje hypotézy, které vycházejí z charakteristiky jednotlivých …viacAbstract:
The purpose of this Master's thesis is to analyse the image of Mexico in the media of the United States in the first half of 2010. First, the author gives an overview of selected media theories and describes the specifics of the U.S. media market. On the sample of the three media (El Paso Times, New York Times and Fox News) she analyses how were the U.S. media referring about Mexico and its citizens …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedúci: Jana Peterková
- Oponent: Radka Druláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Zkoumání vlivu mediální agendy na veřejnost, způsoby nastolování vlastní tematické agendy v domácím zpravodajství některých českých tištěných periodik
Jakub MALÝ -
Proměny mediální reprezentace ekologické agendy v českém tisku
Barbora Šlapáková -
Rámcování jako podmínka procesu nastolování agendy
Kristýna KYMPERGROVÁ -
Komparace mediálního pokrytí uprchlické agendy v denících MF Dnes a Frankfurter Allgemeine Zeitung
Kateřina Šmajzrová -
Nastolování agendy prezidentských voleb 2023
Kristýna Hlinomazová -
Aplikace teorie nastolování agendy (agenda-setting) na vysvětlení vývoje ekonomických ukazatelů
Kristýna HORYNOVÁ -
Agenda setting: zkoumání vlivu médií na českou veřejnost
Lenka Jančarová