Ing. Tomáš Hurych
Diplomová práce
Analýza prostředí hotelu
Environmental analysis of hotel
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza prostředí hotelu“ je analyzovat prostředí vybraného hotelu a na základě provedených analýz, jakožto součásti strategického cyklu dále doporučit vhodnou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. K naplnění cíle je práce rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku východisek, strategických přístupů …víceAbstract:
The thesis aims to analyze the environment of the hotel and based on analysis, as part of the strategic cycle, to recommend appropriate strategy for selected business unit. To fulfill the objectives of the thesis is divided into three parts: a theoretical, analytical and proposal. The theoretical part is focused on the characteristics of the resources, strategic approaches and on description of analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14664/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Business Intelligence
Pavel Činčera -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška