Mariam Bayramyan

Master's thesis

The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017

The Marketing Plan for the SERVAAS Law Firm for 2017
Abstract:
The aim of this thesis is to develop a marketing plan for a law firm SERVAAS for the year 2017. The first part of the thesis was defined theoretical knowledge of marketing planning. The second part of the thesis was indicated the analysis of the macro environment of law firms in the Netherlands and current performance of the SERVAAS law firm. The results of the situational analysis PEST, customer analysis …more
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán pro advokátní kancelář Servaas pro rok 2017. První část práce byla zaměřena na vymezení teoretických znalostí z oblasti marketingového plánování. Druhá část práce předkládá analýzu makroprostředí advokátní kanceláře v Nizozemí a aktuální situaci v advokátní kanceláři Servaas. Výsledky situační PEST analýzy, analýzy zákazníků, benchmarkingové analýzy a …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bayramyan, Mariam. The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing