Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty – Ing. Petra Hrstková
Ing. Petra Hrstková
Master's thesis
Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty
The proposal of customer relationship management in the lease company and financial aspects
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku řízení vztahů se zákazníky, neboli CRM = Customer Relationship Manager. Pro tuto anglickou zkratku neexistuje žádný český ekvivalent, proto zkratku CRM budu používat i v dalším textu své diplomové práce. CRM přináší řadu nových pohledů na marketingové aktivity spojené s péčí o zákazníky. Základem pro úspěšné zavedení CRM je změna v myšlení zaměstnanců společnosti …moreAbstract:
The objective of my graduation paper is directing relationships with customers, CRM = Customer Relationship Manager. For this english word doesn´t exit the czech equivalent. That is the reason why I will use the short cut CRM in my graduation paper. CRM brings a lot of new views on marketing activities pair with customer´s care. The basic for successfully implementation CRM is changing the thinking …moreKeywords
CRM komunikační kanály orientace na zákazníka klientská obslužnost klientská návratnost segmentace zákazníků získání klienta správa klientských údajů proces plánování metody řešení pravidla pro úspěch Customer Relationship Manager communication channels customer orientation customer servicing customer retention customer segmentation winning customers customer data warehouse planning processing metod of solution profits rules
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/glflx/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
- Reader: Ing. Alena Křivohlávková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRSTKOVÁ, Petra. \textit{Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/grysvv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Theses on a related topic
-
Sdílení klientských informací, jeho úprava a aktuální podoba v České republice
Kristýna Blahová -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová