Bc. Karel Novák
Master's thesis
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Creating Strategy of Company Makro Cash & Carry.
Abstract:
NOVÁK, Karel. Tvorba strategie firmy MAKRO Cash & Carry. Diplomová práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 117 stran. Diplomová práce s názvem „Tvorba strategie firmy MAKRO Cash & Carry“ se zabývá teorii a praxí strategického řízení firmy. Jejím cílem je identifikovat v jaké situaci se nachází firma MAKRO Cash & Carry, a na základě možností a předpokladů navrhnout vhodnou strategii. …moreAbstract:
NOVAK, Karel. Creating Strategy of Company MAKRO Cash & Carry. Master’s Dissertation, The institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 117 pages. The thesis titled " Creating Strategy of Company MAKRO Cash & Carry" is concerned with the theory and practice of strategic management of the company. Its aim is to identify what the situation is Makro Cash & Carry, and based on the possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15250/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Strategický management - Strategie vybrané firmy
Veronika Zelenková -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Strategická analýza makro a mikroprostředí v oblasti služeb distribuce plynu poskytovaných E.ON ČR s.r.o.
Jakub Pilný -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza zásob ve společnosti Makro Cash & Carry Zlín, Malenovice
Michal Navrátil -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Makro
Michaela HAJNÁ