Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik – Bc. Patrik Rychnavský
Bc. Patrik Rychnavský
Diplomová práce
Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik
Proposal marketing mix for chosen company
Abstract:
RYCHNAVSKÝ Patrik: Proposal marketing mix for chosen company. (Thesis) - Bankov Institute / College in Liptovsky Mikulas. Study program: Economics and Management, field of study: Financial transactions - Head: doc. Ing. Ceniga Pavel, PhD. - Qualification level: Ing. (engineer). – Banská Bystrica, 2011. p. 96 The objective of the diploma thesis paper is analysis current status of using marketing mix …víceAbstract:
RYCHNAVSKÝ Patrik, Bc.: Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik [Diplomová práca]. / Patrik Rychnavský, Bc. – Banská Bystrica: BIVŠ. Vedúci diplomovej práce: doc. Ing. Ceniga Pavel, PhD.. Stupeň odbornej kvalifikácie: inžinier (v skratke „Ing.“). Banská Bystrica: BIVŠ, 2011. s. 96 Cieľom diplomovej práce je analýza aktuálneho stavu využívania marketingových nástrojov a návrh nového marketingového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yexnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Lukáš Košťál -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Milan Růžička -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Tomáš Venkrbec