Strukturované drama při výuce vlastivědy – Bc. Iva FREIESLEBENOVÁ
Bc. Iva FREIESLEBENOVÁ
Diplomová práce
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Structured Drama in the Country Local History Teaching
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je potvrdit předpoklad, že existuje rozdíl mezi výsledky žáků při výuce vlastivědy s využitím strukturovaného dramatu oproti frontální výuce. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a výzkum. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dramatické výchovy, strukturovaného dramatu, na výuku dramatem a stádium dítěte ve věku 10-11 let z hlediska vývojové psychologie …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to confirm the premise that there is a difference between the results of pupils in the country local history teaching with the use of a structured drama compared to frontal education. The thesis is divided into theoretical section, practical section and research. The theoretical part is aimed at the characteristics of dramatic education, structured drama, teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2019
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FREIESLEBENOVÁ, Iva. Strukturované drama při výuce vlastivědy. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Design of the Workshop: How to Use Drama in an English Class?
Lenka Křivková -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek výuky ruského romantismu v hudební výchově na střední škole
Miroslav GAŽÁK -
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Tereza ŠŮHOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková -
Kde domov můj? (Národní sebeuvědomění)
Marie SCHEERBAUMOVÁ