Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka – Bc. Sylva Chalupová
Bc. Sylva Chalupová
Diplomová práce
Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka
Strategic behaviour of e-shops from the customer's point of view
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka. Cílem je vyhodnocení strategické pozice podniků, které se zaměřují na online prodej elektroniky, na základě jejich strategického chování z pohledu zákazníka. V teoretické části je na základě literární rešerše objasněn pojem e-commerce, strategie a strategické řízení a online nákupní chování. V praktické části …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on strategic behaviour of e-shops from the customer's point of view. The aim of this thesis is to evaluate the strategic position of companies that focus on online sales of electronics, based on their strategic behaviour from the customer's point of view. Terms of e-commerce, strategy, strategic management and online shopping behaviour are explained in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALUPOVÁ, Sylva. \textit{Strategické chování elektronických obchodů z~pohledu zákazníka}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gserbf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová