Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání – PaedDr. Pavlína BASLEROVÁ
PaedDr. Pavlína BASLEROVÁ
Doctoral thesis
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Entry level of competencies for managing apprenticeship depending on level on the completed School Education Program (SEP) for primary education - effectiveness of inclusive education for students with deficits in mental functioning In the Czech Republic in recent years, many discussions are held about whether practical elementary schools have their place in the educational system. Proponents and opponents of practical elementary schools miss data on the effectiveness of education of students with disabilities because of the dwindling intellectual abilities. The aim is through appropriate research methods to provide the necessary information about whether attended form of basic education (individual integration into regular schools and education in schools for pupils with mild mental disability) has an impact on the success of this group of graduates of elementary schools continued their education at vocational School (class educational fields E).
Anotácia:
Efektivita inkluzivního vzdělávání u žáků s deficitem v oblasti mentálních funkcí V ČR se v posledních letech množí diskuse o tom, zda základní školy praktické mají své místo ve vzdělávací soustavě. Zastáncům i odpůrcům základních škol praktických chybí data o efektivitě vzdělávání žáků se znevýhodněním z důvodu úbytku rozumových schopností. Cílem práce je pomocí odpovídajících výzkumných metod zajistit …viacAbstract:
Effectiveness of inclusive education for students with deficits in mental functioning In the Czech Republic in recent years, many discussions are held about whether practical elementary schools have their place in the educational system. Proponents and opponents of practical elementary schools miss data on the effectiveness of education of students with disabilities because of the dwindling intellectual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BASLEROVÁ, Pavlína. \textit{Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání}. Online. Dizertačná práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gshsk0/.
Jak správně citovat práci
BASLEROVÁ, Pavlína. Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Olomouc, 2017. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva