Bc. Sára Kňourková
Bakalářská práce
Dropshipping
Dropshipping
Anotace:
Teoretická část práce představuje celý koncept e-commerce, soustředí se na dropshipping jako specifický podnikatelský model a zkoumá aspekty týkající se dodavatelů, reklamy a tvorby e-shopu. Analytická část práce se zaměřuje na praktickou stránku vytváření a úspěšného provozování internetového obchodu. Zahrnuje analýzu způsobů propagace a využití sociálních sítí, stejně jako hodnocení nákladovosti …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis introduces the entire concept of e-commerce, focusing on dropshipping as a specific business model and examining aspects related to suppliers, advertising, and website creation. The analytical part of the thesis focuses on the practical side of creating and successfully operating an online store. It includes an analysis of promotion methods and the use of social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/vle58/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková