Podpora prodeje a její metody a techniky – Bc. Petra Sinkulová
Bc. Petra Sinkulová
Diplomová práce
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales Promotion and its methods and techniques
Anotace:
Tématem této diplomové práce je podpora prodeje a její metody a techniky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Hlavním cílem je analýza a zhodnocení efektivity konkrétní kampaně podpory prodeje ve společnosti Stock Plzeň. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje v rámci komunikačního mixu a jejím jednotlivým formám, metodám a technikám. Zároveň je zde zmíněn vliv nových …víceAbstract:
The thesis deals with methods and techniques of sales promotion. It has both theoretical and empirical components. The main objective is an analysis and an evaluation of effectiveness of a specific sales promotion campaign in Stock Plzeň. The theoretical part of the thesis focuses on the issue of sales promotion within the communication mix, specifying its forms, methods and techniques. A special attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cotwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný