Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook – Marika Secká
Marika Secká
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Marketing on social networks with a focus on Facebook.
Anotace:
Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku.Abstract:
The work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Secká, Marika. Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Sociální sítě se zaměřením na Facebook v životě žáka 2. stupně
Pavlína POSPÍŠILOVÁ