Zhodnocení výrobkové strategie nápojové firmy – Petra Doležalová
Petra Doležalová
Master's thesis
Zhodnocení výrobkové strategie nápojové firmy
Evaluation of Product Strategy in Beverage Company
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice zhodnocení výrobkové strategie nápojové firmy, která působí v průmyslovém odvětví. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vážou a souvisejí se strategii a metodami pro její zhodnocení. V praktické části je vybraný podnik charakterizován a prostřednictvím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil je zanalyzováno jeho konkurenční prostředí. Ke …viacAbstract:
The thesis discusses the problems of evaluation of product strategy beverage company, which operates in the industrial sector. In the theoretical part of the basic concepts that bind and relate the strategies and methods for its evaluation. The practical part is selected enterprise and characterized by Porter's five forces analysis is analyzed in its competitive environment. To evaluate the product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Jindra Peterková
- Oponent: Hana Lichovníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová