Mgr. Ing. Lucia Vavrová
Bakalářská práce
Analýza Fair Trade
Fair Trade Analysis
Abstract:
The goal of the submitted thesis "Analysis of Fair Trade" is an analysis of Fair Trade trades, as theoretical as well as the practice, thus the analysis of their market position and develop-ment trends. The first part focuses on the description of the emergence and development of Fair Trade, its activities, organization goals, product portfolio and states involved in Fair Tra-de. The second part characterizes …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Analýza Fair Trade“ je analýza Fair Trade obchodov, a to ako v teoretickej rovine, tak i v praxi, teda analýza ich postavenia na trhu a vývojové tendencie. Prvá časť je zameraná na popis vzniku a vývoja spoločnosti Fair Trade, jej aktivít, inštitucio-nálneho zabezpečenia, cieľov a produktového portfólia a štátov zapojených do Fair Trade. V druhej časti charakterizujem dôsledky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qhk78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2009
- Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Consumer Preferences of Fair Trade Products in Czech Republic
Elina Ganeeva -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Alice Nováková -
Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně
Aneta Marečková -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal