Co ovlivňuje výběr střední odborné školy ( především SOŠ a SOUz Horní Heřmanice ) – Marcela NOVOTNÁ
Marcela NOVOTNÁ
Bakalářská práce
Co ovlivňuje výběr střední odborné školy ( především SOŠ a SOUz Horní Heřmanice )
What influences the choice of secondary vocational school ? (especially the high school and secondary vocational school of agriculture in Horní Heřmanice)
Anotace:
Tato práce je zaměřena na žáky vycházejících tříd na základních školách a jejich motivací při výběru střední školy. Konkrétně se zaměřuji na Střední odbornou školu v Horních Heřmanicích, její studenty, slabé a silné stránky.Abstract:
My project is focuses on pupils of based classes at the elementary schools and their motivation in selecting a secondary school. Specifically, i focus on the high school and secondary vocational school of agriculture in Horní Heřmanice, on students, strengths and weaknesses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Marcela. Co ovlivňuje výběr střední odborné školy ( především SOŠ a SOUz Horní Heřmanice ). Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Zkoušení žáků střední odborné školy jako stresový faktor
Tereza Semerádová -
Práva a povinnosti ředitele Střední odborné školy v Bruntále
Markéta Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva