Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům – Michaela Bačová
Michaela Bačová
Bakalářská práce
Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
Riot Games' Communication towards Players
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace společností Riot Games, konkrétně na komunikaci směrem k hráčům. Hodnocena je komunikace pomocí vlastních webových stránek, sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram a Youtube a také zájem o tvorbu komunity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté představuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysing the communication of Riot games, specifically the communication towards players. The evaluated tools are the main website, social media Facebook, Twitter, Instagram and Youtube and the interest in the work of the community. The theoretical part is focused on explaining basic terms linked with the topic and on assessing research questions and methods. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bačová, Michaela. Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hry League of Legends
Štěpán Tůma -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu