Hudba v reklamě a obchodním prostředí – Ondřej PISTORIUS
Ondřej PISTORIUS
Bakalářská práce
Hudba v reklamě a obchodním prostředí
Jak nás hudebně ovlivňují média
Music in advertisement and bussines. How us influence media through the music
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání hudby jako nástroje v reklamě. Jde o zachycení účelného využití hudby, kdy umělecký potenciál hudby ustupuje do pozadí. Úvod je věnován historii hudby v reklamě a působení hudby na emoce. Dále se zde definují základní kritéria úspěšné hudební složky v reklamě, jakými jsou zapamatovatelnost, cílová skupina, důvěryhodnost nebo nasměrování zákazníka k produktu …víceAbstract:
This bacalary is about music in advertisement. It exploring the relationship between human being and music in advertisement. It is about potential effects that music can have upon us. It contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and creates the theoretical basis for the second practical part. First section is about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PISTORIUS, Ondřej. Hudba v reklamě a obchodním prostředí. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudební kultury
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
Marie Damborská -
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
Lucie Kalandříková -
Hudba v životě člověka a její vliv na emoce a prožívání
Petra Mádlová -
Hudba a emoce
David RUTH -
Live - Hudba, obraz, emoce
Adam Elšík -
Emoce v hudbě: analytická koncepce Petera Kivyho
Ivana Fraňková