Ondřej PISTORIUS

Bachelor's thesis

Hudba v reklamě a obchodním prostředí

Jak nás hudebně ovlivňují média

Music in advertisement and bussines. How us influence media through the music
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání hudby jako nástroje v reklamě. Jde o zachycení účelného využití hudby, kdy umělecký potenciál hudby ustupuje do pozadí. Úvod je věnován historii hudby v reklamě a působení hudby na emoce. Dále se zde definují základní kritéria úspěšné hudební složky v reklamě, jakými jsou zapamatovatelnost, cílová skupina, důvěryhodnost nebo nasměrování zákazníka k produktu …viac
Abstract:
This bacalary is about music in advertisement. It exploring the relationship between human being and music in advertisement. It is about potential effects that music can have upon us. It contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and creates the theoretical basis for the second practical part. First section is about …viac
 

Kľúčové slová

Hudba reklama emoce psychologie hudby
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PISTORIUS, Ondřej. Hudba v reklamě a obchodním prostředí. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Propagation of Music