Štěpánka Hrzánová
Bachelor's thesis
Marketingový potenciál zámku Libochovice
Marketing potential of the castle Libochovice
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Marketingový potenciál zámku Libochovice“ se zabývá zlepšením propagace, a tím i zvýšení návštěvnosti zámku Libochovice. V teoretické části je popsána důležitá terminologie související s marketingem, a to konkrétně marketingový mix, marketingový výzkum, marketingová komunikace, reklama a internetový marketing. Jsou zde také definovány analýzy makro a mikro prostředí, včetně …moreAbstract:
The bachelor's thesis named "Marketing potential of the Libochovice chateau" presents the improvement of chateau promotion and that brings the increase of attendance. The theoretical part describes important terminology related to marketing such as marketing mix, marketing research, marketing communication, advertising and internet marketing. There are introduced macro and micro environment analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83644
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Jana Boučková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek