Štěpánka Hrzánová

Bachelor's thesis

Marketingový potenciál zámku Libochovice

Marketing potential of the castle Libochovice
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Marketingový potenciál zámku Libochovice“ se zabývá zlepšením propagace, a tím i zvýšení návštěvnosti zámku Libochovice. V teoretické části je popsána důležitá terminologie související s marketingem, a to konkrétně marketingový mix, marketingový výzkum, marketingová komunikace, reklama a internetový marketing. Jsou zde také definovány analýzy makro a mikro prostředí, včetně …more
Abstract:
The bachelor's thesis named "Marketing potential of the Libochovice chateau" presents the improvement of chateau promotion and that brings the increase of attendance. The theoretical part describes important terminology related to marketing such as marketing mix, marketing research, marketing communication, advertising and internet marketing. There are introduced macro and micro environment analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Jana Boučková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83644