Marketingový potenciál zámku Libochovice – Štěpánka Hrzánová
Štěpánka Hrzánová
Bakalářská práce
Marketingový potenciál zámku Libochovice
Marketing potential of the castle Libochovice
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Marketingový potenciál zámku Libochovice“ se zabývá zlepšením propagace, a tím i zvýšení návštěvnosti zámku Libochovice. V teoretické části je popsána důležitá terminologie související s marketingem, a to konkrétně marketingový mix, marketingový výzkum, marketingová komunikace, reklama a internetový marketing. Jsou zde také definovány analýzy makro a mikro prostředí, včetně …víceAbstract:
The bachelor's thesis named "Marketing potential of the Libochovice chateau" presents the improvement of chateau promotion and that brings the increase of attendance. The theoretical part describes important terminology related to marketing such as marketing mix, marketing research, marketing communication, advertising and internet marketing. There are introduced macro and micro environment analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jana Boučková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek