Štěpánka Hrzánová

Bakalářská práce

Marketingový potenciál zámku Libochovice

Marketing potential of the castle Libochovice
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Marketingový potenciál zámku Libochovice“ se zabývá zlepšením propagace, a tím i zvýšení návštěvnosti zámku Libochovice. V teoretické části je popsána důležitá terminologie související s marketingem, a to konkrétně marketingový mix, marketingový výzkum, marketingová komunikace, reklama a internetový marketing. Jsou zde také definovány analýzy makro a mikro prostředí, včetně …více
Abstract:
The bachelor's thesis named "Marketing potential of the Libochovice chateau" presents the improvement of chateau promotion and that brings the increase of attendance. The theoretical part describes important terminology related to marketing such as marketing mix, marketing research, marketing communication, advertising and internet marketing. There are introduced macro and micro environment analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Jana Boučková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83644