Zuzana Kladivíková

Diplomová práce

Vplyv národnej kultúry na hodnotenie kvality ubytovacích služieb

Vliv národní kultury na hodnocení kvality ubytovacích služeb
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zákaznické spokojenosti v mezinárodním kontextu. Jejím cílem je prozkoumat, jak jednotlivé kulturní predispozice ovlivní zákaznické hodnocení spokojenosti se službou v kontextu hotelových služeb. Jako model využívá Hofstedeho typologii kultur a na jejím základě zjišťuje vliv každé dimenze na celkovou spokojenost s pobytem. Tato práce využívá vzorku údajů o spokojenosti …více
Abstract:
This thesis deals with customer satisfaction in an international context. It aims to explore how individual cultural predispositions will affect customer satisfaction assessments in the context of hotel services. As a model, it uses Hofstede's typology of cultures to determine the impact of each dimension on overall satisfaction with the stay. This work uses a sample of customer satisfaction data for …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa venuje zákazníckej spokojnosti v medzinárodnom kontexte. Jej cieľom je preskúmať, ako jednotlivé kultúrne predispozície ovplyvnia zákaznícke hodnotenie spokojnosti so službou v kontexte hotelových služieb. Ako model využíva Hofstedeho typológiu kultúr a na jej základe zisťuje vplyv každej dimenzie na celkovú spokojnosť s pobytom. Táto práca využíva vzorky údajov o spokojnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michaela Nádvorníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80341