Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem – Denis Gazetdinov
Denis Gazetdinov
Diplomová práce
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to explain virtual reality technology, its use in marketing and to present the use of virtual reality on a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, the use of this technology in various areas of real practice, specifically …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gtvxzh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZETDINOV, Denis. \textit{Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gtvxzh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Magisterské studium (Ing.) / Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Kaan Keskin -
Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu
Karolína Zirmová -
Inovativní marketing ve vybrané turistické oblasti
David Bělohlávek -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová -
Project management of marketing communications events with the use of econometric and decision-making techniques
Kristýna Kučírková -
Project Management
Salvika Bali -
Virtuální a rozšířená realita jako nástroj pro rozvoj společnosti
Patrik DUFEK