Denis Gazetdinov

Master's thesis

Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem

Abstract:
Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy …more
Abstract:
The aim of the thesis is to explain virtual reality technology, its use in marketing and to present the use of virtual reality on a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, the use of this technology in various areas of real practice, specifically …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Magisterské studium (Ing.) / Projektové řízení inovací