Řečový projev dětí s vývojovou dysfázií – Markéta SVAČINOVÁ
Markéta SVAČINOVÁ
Bakalářská práce
Řečový projev dětí s vývojovou dysfázií
Oral expression of children with developmental dysphasia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řečovým projevem dětí s vývojovou dysfázií. Cílem práce bylo zhodnotit kvality řečových projevů vybraných dětí a posoudit jejich projevy z různých hledisek, zejména foneticko-fonologického, gramatického a lexikálně-sémantického. K šetření byly použity testy sloužící při diagnostice vývojové dysfázie, získané výsledky žáků byly zaznamenány a následně vyhodnoceny.Abstract:
The bachelor thesis deals with the manifestation of speech in children with developmental dysphasia. The aim of the study was to evaluate the quality of utterance of selected children and assess their effects on various aspects, especially phonetics, grammatical and semantic-lexical. The survey used tests for diagnosing the developmental dysphasia, the results of pupils were recorded and subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVAČINOVÁ, Markéta. Řečový projev dětí s vývojovou dysfázií. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika v praxi - jazyková a literární komunikace s dětmi
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská