Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame – Mgr. Liudmila Berezina
Mgr. Liudmila Berezina
Diplomová práce
Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame
Using of Pictorial and Expressive Means in Advertising
Abstract:
The graduation work is devoted to pictorial and expressive means and their use in advertising. The first chapter of the thesis is theoretical. It examines the essence of advertising and the definition of various means of expression. In the second, practical chapter, examples of the use of pictorial and expressive means in advertising texts are considered, and advertising scenarios have been developed …víceAbstract:
Diplomová práce je věnována obrazným a expresivním prostředkům a jejich použití v reklamě. První kapitola práce je teoretické povahy, zkoumá podstatu reklamy a definici různých výrazových prostředků. Ve druhé praktické kapitole jsou analyzovány příklady použití Obrazných a výrazových prostředků v reklamních textech a dále vypracovány reklamní scénáře s využitím různých výrazových prostředků. Tyto scénáře …víceKlíčová slova
Obrazné a expresivní prostředky reklamní scénář reklama reklamní text tropy řečové figury lexikální expresivní prostředky syntaktické expresivní prostředky stylistické expresivní prostředky. Visual and expressive means advertising script advertising advertising text tropes figures of speech lexical means of expressiveness syntactic means of expressiveness stylistic means of expressiveness.
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5sqp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
- Oponent: Mgr. Olga Berger, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové lexikální a stylistické prostředky ranního vysílání ve vybraných komerčních rozhlasových stanicích v České republice.
Michaela VETEŠNÍKOVÁ -
Lexikální a gramatické prostředky v promluvách postav v prozaickém díle dětské literatury s tematikou handicapu
Eva Fikejsová -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Synonymy in Elementary School Pupils´ Stylistic Means
Martina SPĚVÁČKOVÁ -
Stylistic analysis of K. Vonnegut's Slaughterhouse-Five
Bohdana Skýpalová -
Lexikální expresivita na webových serverech Blesk.cz a IHNED.cz
Nikola PODHORSKÁ -
Lexikální a gramatické prostředky v promluvách postav v prozaickém díle dětské literatury s tematikou handicapu
Eva Fikejsová -
Expresivní výrazivo v současném bulvárním tisku
Michaela MONDEKOVÁ