Mgr. Liudmila Berezina

Master's thesis

Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame

Using of Pictorial and Expressive Means in Advertising
Abstract:
The graduation work is devoted to pictorial and expressive means and their use in advertising. The first chapter of the thesis is theoretical. It examines the essence of advertising and the definition of various means of expression. In the second, practical chapter, examples of the use of pictorial and expressive means in advertising texts are considered, and advertising scenarios have been developed …viac
Abstract:
Diplomová práce je věnována obrazným a expresivním prostředkům a jejich použití v reklamě. První kapitola práce je teoretické povahy, zkoumá podstatu reklamy a definici různých výrazových prostředků. Ve druhé praktické kapitole jsou analyzovány příklady použití Obrazných a výrazových prostředků v reklamních textech a dále vypracovány reklamní scénáře s využitím různých výrazových prostředků. Tyto scénáře …viac
 
 
Jazyk práce: Russian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
  • Vedúci: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
  • Oponent: Mgr. Olga Berger, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta