Bc. Věra Raclavská, BA (Hons)

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně

Marketing Strategy Proposal in the Chosen Pharmacy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected pharmacy. The theoretical part is focused on the knowledge from the literature on marketing and its elements and the analysis of the marketing environment. The practical part includes internal and external analysis of the selected pharmacy. In the next part is presented a proposal of marketing strategy based on information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Raclavská, Věra. Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví