Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu – Bc. Vendula Hartvichová
Bc. Vendula Hartvichová
Diplomová práce
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Social marketing in tourism in selected region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje možnosti využití konceptu sociálního marketingu v cestovním ruchu, konkrétně v regionu Praha a okolí. Jsou zde objasněna základní teoretická východiska pro oblast cestovního ruchu i marketing, více pozornosti je pak věnováno konceptu sociálního marketingu. V praktické rovině pak byla věnována pozornost skutečnosti, nakolik tráví rodiče svůj volný čas se svými malými dětmi …víceAbstract:
The thesis is devoted to the possibility of using the concept of social marketing in tourism, particularly in the region of Prague and its surroundings. The basic theoretical background for tourism and marketing is explained, and more attention is paid to the concept of social marketing. In practical terms, attention was paid to the fact how much parents spend their leisure time with their young children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12150/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARTVICHOVÁ, Vendula. \textit{Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/guwcw0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková