Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Filip Malý
Bc. Filip Malý
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increase business competitiveness by using the tools of communication mix
Anotace:
Přínos závěrečné práce spočívá v možnosti pomoci drobným podnikatelům zejména z Ústeckého kraje. Ústecký kraj patří mezi oblasti s nejvyšší mírou nezaměstnanosti v České republice. Je zde největší počet uchazečů o zaměstnání na jedno pracovní místo a zároveň nejnižší průměrná mzda v rámci České republiky. Zdejší lidé často volí jako cestu, jak uživit rodinu, podnikání. Aby mohl člověk podnikat a mít …víceAbstract:
This thesis is supposed to help especially small entrepreneurs mainly from Ústí region, which belongs among the Czech regions with the highest unemployment rate. The number of job applicants is the highest in this region and the average wage is the lowest. Residents often choose to run their own small businesses to be able to support their families. To run a business successfully you need some starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xgen6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
International marketing communication
Dominika Kučerová