Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Filip Malý
Bc. Filip Malý
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increase business competitiveness by using the tools of communication mix
Abstract:
Přínos závěrečné práce spočívá v možnosti pomoci drobným podnikatelům zejména z Ústeckého kraje. Ústecký kraj patří mezi oblasti s nejvyšší mírou nezaměstnanosti v České republice. Je zde největší počet uchazečů o zaměstnání na jedno pracovní místo a zároveň nejnižší průměrná mzda v rámci České republiky. Zdejší lidé často volí jako cestu, jak uživit rodinu, podnikání. Aby mohl člověk podnikat a mít …moreAbstract:
This thesis is supposed to help especially small entrepreneurs mainly from Ústí region, which belongs among the Czech regions with the highest unemployment rate. The number of job applicants is the highest in this region and the average wage is the lowest. Residents often choose to run their own small businesses to be able to support their families. To run a business successfully you need some starting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xgen6/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
International marketing communication
Dominika Kučerová