Situační analýza destinace cestovního ruchu – Bc. Tereza Radová
Bc. Tereza Radová
Bakalářská práce
Situační analýza destinace cestovního ruchu
The Situation Analysis of Tourism Destination
Anotace:
Radová, Tereza. Situační analýza destinace cestovního ruchu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 71 stran. Bakalářská práce analyzuje nabídku destinace Plzeňsko, její konkurenční výhodu a konkurenční destinace. V první teoreticko-metodologické částí je rozebrána problematika destinace cestovního ruchu, marketingový management destinace, marketingová analýza a s tím související pojmy …víceAbstract:
Radová, Tereza. The Situation Analysis of Tourism Destination. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague:2019. 71 p. The bachelor thesis analyzes the offer of the destination Pilsen, its competitive advantage and its competitive destination. In the first theoretical and methodological part the issue of tourism destination, marketing management of destination, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hthvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADOVÁ, Tereza. \textit{Situační analýza destinace cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/guzgia/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Zdeněk PITNER -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina