Marketingový výzkum a výkonnost podniku – Ing. Zbyněk Rada
Ing. Zbyněk Rada
Diplomová práce
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Marketing research and company performance
Anotace:
V této práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na projekty společenské odpovědnosti firmy. Zajímá mě především vliv těchto projektů na vnímání zákazníků firmy a následně i vliv na výkonnost podniku. Uvedenou problematiku zkoumám na maloobchodním řetězci AHOLD Czech Republic, a.s. Cílem této práce je tedy analýza aktivit společnosti Ahold sloužících ke zvyšování pozitivního …víceAbstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on Corporate Social Responsibility projects. First of all I am interested in impact the projects on a perception of company’s customers and then impact on the company performance. The issues I research on retail chain AHOLD Czech Republic, a.s. The goal is to analyze the activities of Ahold which are used to increase positive perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwrgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Papírník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia