Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku – Bc. Jana Ilavská
Bc. Jana Ilavská
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Customer satisfaction and analysis of financial performance
Abstract:
The diploma thesis "Customer satisfaction and financial performance of the company" deals with the explanation of basic concepts of financial performance of the company and customer satisfaction. The financial performance of the company is analysed by ratios. A questionnaire is used to determine customer satisfaction. The output of the analysis of the obtained data is the proposal of measures that …víceAbstract:
Diplomová práca „Spokojnosť zákazníka a finančná výkonnosť podniku“ sa venuje vysvetleniu základných pojmov z oblasti finančnej výkonnosti podniku a spokojnosti zákazníkov. K analýze finančnej výkonnosti boli použité pomerové ukazovatele. K zisťovaniu spokojnosti zákazníkov je použitý dotazník. Výstupom analýzy získaných dát je navrhnutie opatrení, ktoré budú viesť k zlepšeniu spokojnosti zákazníkov …víceKlíčová slova
faktory spokojnosti zákazníka meranie spokojnosti zákazníka analýza finančnej výkonnosti vplyv spokojnosti zákazníka na finančnú výkonnosť factors of customer satisfaction customer satisfaction measurement financial performance analysis impact of customer satisfaction on financial performance
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wtp48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. David Schüller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Development of a Digital Model for Customer Credit Limit Decisions: Identification of Impact of Macroeconomic Indicators on Credit Risk Assessment
Pia Van Gessel -
Vplyv ukončenia mliečnych kvót v Európskej únii na finančnú stabilitu vybraného podniku
Jana Schmidtová -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance
Daniel Fedor -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova