Nástroje podpory prodeje v marketingové komunikaci zahraničních zájezdů – Bc. Hana Wroblová
Bc. Hana Wroblová
Diplomová práce
Nástroje podpory prodeje v marketingové komunikaci zahraničních zájezdů
Sales Promotion Tools in Marketing Communication of Outbound Tours
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vybraných cestovních kanceláří působících na českém trhu a její zhodnocení z pohledu podpory prodeje. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb cestovního ruchu, marketingové komunikace v cestovním ruchu, podpory prodeje a zabývá se také činností cestovní kanceláře v oblasti výjezdového cestovního …víceAbstract:
Subject of this thesis is an analysis of the marketing communication of the pre-selected travel agencies operating on the czech market and its evaluation from the sales promotion point of view. The theoretical part includes information about tourism, marketing of services in tourism, marketing communication in tourism, sales promotion and it also deals with the activities of travel agencies in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5qp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek