Bc. Hana Wroblová

Master's thesis

Nástroje podpory prodeje v marketingové komunikaci zahraničních zájezdů

Sales Promotion Tools in Marketing Communication of Outbound Tours
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vybraných cestovních kanceláří působících na českém trhu a její zhodnocení z pohledu podpory prodeje. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb cestovního ruchu, marketingové komunikace v cestovním ruchu, podpory prodeje a zabývá se také činností cestovní kanceláře v oblasti výjezdového cestovního …more
Abstract:
Subject of this thesis is an analysis of the marketing communication of the pre-selected travel agencies operating on the czech market and its evaluation from the sales promotion point of view. The theoretical part includes information about tourism, marketing of services in tourism, marketing communication in tourism, sales promotion and it also deals with the activities of travel agencies in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní