Retargetingové cílení očima spotřebitele – Eva Čechovská
Eva Čechovská
Diplomová práce
Retargetingové cílení očima spotřebitele
Retargeting through customers‘ eyes
Anotace:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k retargetingovému cílení online marketingové reklamy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních výzkumů identifikovat vnímání a postoje spotřebitelů k retargetingu a na základě výsledků navrhnout doporučení k efektivnímu využití retargetingového cílení inzerenty. Výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu dokazují, že většina spotřebitelů …víceAbstract:
This thesis focuses on consumers' attitudes to retargeting of online marketing advertising. The aim of the thesis is to identify consumers' perceptions and attitudes to retargeting through qualitative and quantitative research and suggest the effective usage of retargeting for advertisers based on the results. The results of qualitative and quantitative research show that most consumers do not like …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77099
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management