Eva Čechovská

Diplomová práce

Retargetingové cílení očima spotřebitele

Retargeting through customers‘ eyes
Anotace:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k retargetingovému cílení online marketingové reklamy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních výzkumů identifikovat vnímání a postoje spotřebitelů k retargetingu a na základě výsledků navrhnout doporučení k efektivnímu využití retargetingového cílení inzerenty. Výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu dokazují, že většina spotřebitelů …více
Abstract:
This thesis focuses on consumers' attitudes to retargeting of online marketing advertising. The aim of the thesis is to identify consumers' perceptions and attitudes to retargeting through qualitative and quantitative research and suggest the effective usage of retargeting for advertisers based on the results. The results of qualitative and quantitative research show that most consumers do not like …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77099

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management