Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu – Libor OHAŇKA
Libor OHAŇKA
Bachelor's thesis
Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu
Child with ASD in combination with severe Intellectual disability and its influence on the family
Abstract:
Název této práce je dítě s poruchou autistického spektra (PAS) v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu. V této práci se pomocí případové studie snažím především popsat, jak ovlivňuje dítě s takovýmto postižením život rodiny. Zmiňuji se však i o tom, jak působí rodina na dítě a poukazuji na proměnlivost jeho stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, kdy v první, teoretické …moreAbstract:
Name of this work is Child with autism spectrum disorders (ASD) in combination with severe Intellectual disability and its influence on the family. In this work, I am using case study to try describe firstly, how child with this disability affect life of family. I even mention, how family affect child and I point out variability of his state. This work is divined into two parts, when first one, teoretica …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OHAŇKA, Libor. Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Podpora osoby s poruchou autistického spektra
Anežka Kováčová