Bc. Ondřej Žídek

Master's thesis

Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

The Possibilities of Increasing the Vodafone's Market Share in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu …viac
Abstract:
The matter of the thesis is to find the way to increase the market share of Vodafone on the Czech market. The theoretical part is devoted to marketing of services, their qualities, personal selling and the methodology of the thesis. The analytical part of the thesis is devoted to the company of Vodafone, its functioning and its competitors on the local market. The analytical part also characterizes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žídek, Ondřej. Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications