Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu – Bc. Ondřej Žídek
Bc. Ondřej Žídek
Master's thesis
Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
The Possibilities of Increasing the Vodafone's Market Share in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu …viacAbstract:
The matter of the thesis is to find the way to increase the market share of Vodafone on the Czech market. The theoretical part is devoted to marketing of services, their qualities, personal selling and the methodology of the thesis. The analytical part of the thesis is devoted to the company of Vodafone, its functioning and its competitors on the local market. The analytical part also characterizes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÍDEK, Ondřej. \textit{Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gvhbsg/.
Jak správně citovat práci
Žídek, Ondřej. Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele (na příkladu Vodafone)
Michal Petráš -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová -
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Ondřej Žídek -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká