Inovativní přístupy ve výuce vybraných chemických témat na ZŠ – Bc. Lucie Kopecká
Bc. Lucie Kopecká
Diplomová práce
Inovativní přístupy ve výuce vybraných chemických témat na ZŠ
Innovative approaches in teaching selected chemical topics at the elementary school
Anotace:
Diplomová práce “Inovativní přístupy ve výuce vybraných chemických témat na ZŠ“ je zaměřená na využití vybraných aktivizačních metod (badatelsky orientovaná výuka, problémová výuka, laboratorní cvičení, projektová výuka a integrovaná tematická výuka) ve výuce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů a východisek pro možné konkrétní zpracování výše uvedených metod u vybraných chemických …víceAbstract:
The thesis "Innovative approaches in teaching selected chemical topics at the elementary school" is aimed at the use of selected activation methods (inquiry-based learning, problem teaching, laboratory exercises, project teaching, integrated thematic instruction) in the classroom. The theoretical part explains the basic concepts and solutions for possible specific processing of the above methods on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7hkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
Nikola Krajčiová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík -
Badatelsky pojatá teorie grafů na SŠ
David Moravec -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka pro průřezové téma environmentální výchovy
Václav JÍCHA