Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů – Anna Michalcová
Anna Michalcová
Bakalářská práce
Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
The influence of the financial crisis on advertising expenditure volume
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat možný vliv finanční krize na objem reklamních výdajů. První část práce srovnává několik příkladů teoretických pohledů na ekonomii reklamy. Analytická část práce zkoumá dopad finanční krize na reklamní výdaje. Analýzu jsem provedla na příkladu České republiky a USA, kde bylo možné tento vliv pozorovat dříve. V závěrečné části obeznamuji se situací několika …víceAbstract:
The main objective of my bachelor thesis is to analyze the possible influence of the financial crisis on advertising expenditures. The first part of the thesis compares several examples of theoretical approaches to the economics of advertising. The analytical part of the thesis investigates the impact of the financial crisis on advertising expenditures. I have performed the analysis on the example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Pavel Písař
- Oponent: Alena Zemplinerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a finanční krize
Kristína Čahojová -
Marketing v cestovním ruchu a finanční krize
Daniela Slavíková -
Vliv ekonomické krize na marketing firem
Ladislav Kučera -
Dopady finanční krize na změny marketingové strategie komerčních pojišťoven na pojistném trhu ČR a EU
Kamila Götzová -
Marketing v době hospodářské krize
Martin Volánek -
Rozhodování podniku v podmínkách finanční krize
Jan Mazůrek -
Krize 21. století ve vybraných ekonomikách
Markéta Wagnerová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová