Anna Michalcová

Bakalářská práce

Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů

The influence of the financial crisis on advertising expenditure volume
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat možný vliv finanční krize na objem reklamních výdajů. První část práce srovnává několik příkladů teoretických pohledů na ekonomii reklamy. Analytická část práce zkoumá dopad finanční krize na reklamní výdaje. Analýzu jsem provedla na příkladu České republiky a USA, kde bylo možné tento vliv pozorovat dříve. V závěrečné části obeznamuji se situací několika …více
Abstract:
The main objective of my bachelor thesis is to analyze the possible influence of the financial crisis on advertising expenditures. The first part of the thesis compares several examples of theoretical approaches to the economics of advertising. The analytical part of the thesis investigates the impact of the financial crisis on advertising expenditures. I have performed the analysis on the example …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Pavel Písař
  • Oponent: Alena Zemplinerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15421

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství